Vil du gøre en forskel i foreningen?

Hvis du har lyst til hjælpe foreningen og dens medlemmer, så kan vi bruge dig!
Vi søger et nyt bestyrelsesmedlem, der sammen med den øvrige bestyrelse, vil arbejde for at realisere vores mission ”Et godt liv med søvnapnø”.
Du kan måske hjælpe med nyheder til vores hjemmeside, Facebook eller medlemsblad. Du har måske ideer og forslag til nye medlemsmøder og vil hjælpe med at arrangere disse. Eller du har helt nye idéer til, hvordan vi bliver en større patientforening og hjælper vores medlemmer.
Der vil ikke være store faste driftsopgaver. Den daglige drift af foreningen som medlemskartotek, økonomi og hjemmeside er der styr på.
I bestyrelsesarbejdet anvender vi i stor udstrækning Teams når vi kommunikerer og vi håndterer alle dokumenter via mail og SharePoint, så det er vigtigt at du er vant til at bruge IT.

Forventet mødeaktivitet 
  • Årsmøde i marts hvert år – 1 lørdag
  • 1-2 fysiske heldagsmøder hvor vi taler strategi, projekter og konkrete opgaver
  • 5-7 bestyrelsesmøder via Teams
  • 2-3 medlemsmøder, fysisk eller via Teams
  • 1-3 møder med leverandører/konferencer /samarbejdsfora

Mere information

Hvis du vil vide mere om arbejdet i bestyrelsen, så tag kontakt til vores formand Anette Petersen på 28 57 71 37 eller på mail akp@soevnapnoe.dk

2025-03-27T10:54:32+01:00

Del denne historie, Vælg din platform!

Go to Top